DANE TECHNICZNE ZABUDOWY
Przestrzeń ładunkowa | L: 550cm, B: 248cm. H: 280cm |
Podwozie | |
Producent | Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Opel Movano, Renault Master, Ford Transit, Mercedes Sprinter, VW LT lub Crafter, Iveco Daily |
Ładowność | 3500 kg |
Zabudowa | |
Rama pomocnicza | aluminiowy profil C , skręcany |
Platforma | panel aluminiowy z systemem mocowania ładunku |
Podłoga | płyta antypoślizgowa Multiplex |
Nadkola | z tworzywa sztucznego |
Osłona antynajazdowa | aluminiowa, składana do góry |
Plandeka firanka | dwustronna , z napinaczem . Stelaż plandeki aluminiowy |
Uchwyty | do mocowania ładunku w podłodze , 12 szt. |
Winda | hydrauliczna Dhollandia , obciążenie 1000 kg |
Tylny portal | aluminiowy, składany |
Instalacja elektryczna | |
Napięcie | 12 V |
Oświetlenie | LED wnętrza |
Oświetlenie pojazdu | tylne światła zespolone fabrycznie oryginalne od podwozia, boczne światła obrysowe LED |
DANE TECHNICZNE PRZYCZEPY
Dopuszczalna masa całkowita | 3500 kg |
Ładowność | 2000 kg |
Przestrzeń ładunkowa | L: 550cm, B: 248cm. H: 280cm |
Rama | stalowa, w pełni cynkowana ogniowo |
Podłoga | płyta antypoślizgowa Multiplex |
Uchwyty | do mocowania ładunku w podłodze |
Instalacja elektryczna | 13-pin, 12V |
Koła | 185R14C |
Producent osi | AL-KO lub KNOTT |
Liczba osi | 2 |
Rodzaj osi | hamowana |
Plandeka | firanka dwustronna z napinaczem |
Nadkola | z tworzywa sztucznego |